arlanda nästa

min rygg är typ helt bra.
tack så mycket jonas!
drog in till stan idag och växlade pengar
och köpte lite som ska med på resan.

kom hem, packade om hela min väska för
att jag trodde att den vägde för mycket.
plockade ur allt och provade det som skulle med.
det visade sig att jag tog bort två linnen och la dit
ett nytt. haha. så himla dåligt.
men sen hittade jag ju en våg och då märkte
jag att min väska typ bara vägde 11 kg.
haha. lite duktigt av mig ;)

nu sitter jag och nervösar sönder mig.
eftersom jag aldrig har flygit så är det
extra spännande för mig såklart.
höhö. men kul ska det bli.
och med två av de bästa med mig så
kan inget gå snett :) hoppas jag.

åker snart in till emelie med lina.
ska ta ut tågbiljetterna och åka hem till
emelie och ladda upp inför natten.

vid tre går tåget mot arlanda
och vid fem är vi typ framme.

klockan åtta lyfter planet
och förhoppningsvis så sitter vi också
på det och njuter. haha

jag ska lägga min halva tanke åt
min familj och mina vänner i sverige
och resten på mig själv, lina, emelie
och själva resan.
för nu ska jag njuta och verkligen förstå
att jag är värd denna resa.
så äre bara.

nu är nog det här det sista inlägget
jag skriver innan jag åker.
men jag skriver bara nog,
eftersom jag kan vara duktig på att
få tag i datorer och kunna slänga in
ett litet kortfattat inlägg.

ses och hörs.
ha det bra. hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0