wops

lina kom hit och vi käkade mat.
sen skulle vi bara ta och vila lite,
så vi gick upp på mitt rum och la oss i sängen,
men somnade som stockar.
vaknade efter tre timmar då mamma väckte oss
och undrade om vi hade dött typ. haha
gick ner och drack lite kaffe och pratade om jobb.
och nu känner jag att jag bara vill ha ledigt dom sista
sex veckorna, men ska egentligen jobba tre veckor till,
men om jag verkligen inte pallar det så tänker jag jobba
två veckor till så har jag iallafall fyra veckors ledighet
på det sista sommarlovet som man har då.

skriver med lina på msn och hon är hur pigg som helst nu
och lika är jag. men det är ju inte så konstigt när vi har sovit
tre timmar och därpå druckit kaffe. haha.
så jag kommer då inte kunna sova än på ett tag iallafall!

nu sitter jag typ och asgarvar åt alla bilder som man har
blivit taggade på sen igår.
helt borta på alla bilder ;)
men kul hade jag igår!
nu är det bara tagga till nästa helg bravader som då
kommer att hända i lingbo! yyyyepp!

och grattis anna och emil.
så glad för er skull, hjärtegullen!

här kommer lite bilder sen gårdagen:





































haha jag förstår inte vad min tunga skulle med och göra på de flesta
bilderna, men det får väl vara okej för denna gång då.

godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0