walk the line

jobbet gick bra som bara tusan.
fort och bra.
okej, lite mygg men bra sol.
lite brun på axlarna nu iallafall.
ett plus i kanten.

efter jobbet så blev det grillning
med mor och far, sen en dusch
och därefter till anna och emil.

fannie och jag drog hem till henne
och fixade lite och sen hem till
emil och anna igen.
vi drog till sandviken och käkade lite
och sen vidare till gävle till fannies lägenhet
där robin stökade.
skjutsade ner han på stan och sen åkte vi hemåt.
kollade på walk the line (hjärta) och åt popcorn.

snälla fannie skjutsade nyss hem mig
och här sitter jag nu.
med en förkyld näsa...
men inte ska jag klaga inte,
imorgon är det sol och bad med anna i lingbo hela dagen
och sedan till ockelbo för fix och förfest och sen
vidare till östby på hawaiippppparty
OCH som jag har längtat! ;)

jag ska typ vara en korall...
ehm... inte en fisk.. absolut inte.
utan färgen korall....
a, du vet, mer skrikig orange typ.
jag hoppas jag duger.
för så här går det när fantasin har grävt ner sig...

nu ska jag vila lite och vakna före tio imorgon
för då sticker vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0