vad händer egentligen nu?

jag klarar inte av denna värme mer.
detta är så onormalt det kan bli.
detta är fan sverige, inte thailand?
hallå jorden? vafan...
man åker utomlands för att komma
till värmen och bli brun och ha det bra,
men det är tamefan lika varmt OM inte varmare
här i vårt hemland? jag tycker det här är helt
jävla sjukt.
jag blir så less...
man kan fan inte göra annat än ligga på en strand
och hoppa i sjön var tioende minut..
men så måste man upp och jobba,
slita arselet av sig i denna äckliga hetta.
usch, jag mår inte bra.
FÖR varmt.
kan fan inte sova ens.
kan det inte bara gå ner typ 5-10 grader
så blir allt normalt och människor kan börja
leva igen. alla är ju halft döda nu?
jag är en av dom kan jag ju säga.
helt slut.
helgen har ju varit en plåga om man tänker vädret..

hit med sverigeväder.

nu ska jag försöka sova
och imorgonbitti försöka ta mig upp
för att försöka jobba mina åtta timmar
och sen försöka ta mig hem i detta
gööörhetta värme.
japp, ska försöka.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0