vackra och underbara

snart börjar jag gråta..
vill ha tillbaka helgen.
den var bäst.
så bäst så att den har nog gjort
min bästa sommar nu och
verkligen satt ett bra sommarlov på plats.
även fast jag jobbar än.
men nu är det bara fyra dagar kvar,
sen är jag helt ledig.
ska försöka ta mig till stan och träffa lite vänner,
även till skutskär/älvkarleby och träffa mina gosiga
kusiner samt barn och sen får vi se om det blir en
sväng till skara och en dag i sthlm med brudsen!

det är saker som får falla på plats när det väl gäller.
tänker ta allt som det kommer.

idag har jobbet iallfall gått snabbt och det gillar vi.
imorgon lunchar vi på trillin med goda räkor. mm, gott!

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vänta in malin.
ska kolla på småstadsliv och ha det mys!
puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0