fyradagars-trip

vart ska jag börja?
jo, onsdag kanske.

åkte in med halv fyra tåget med lina.
gick på stan och shoppade lite med henne
och emilia. sen kom frida och hennes familj
och plockade upp mig på stan.
hann bara hem till henne så kom linnéa och gjorde
sällskap. blev gottgott och piratesfilm!
att sova var då inte heller lätt... stackars nea. haha.

på fredagmorgon gick vi upp halv sex och gjorde ordning oss.
sen blev det kvart i sjubussen till stan och därefter halvåttabussen
till stockholm med dom knörtarna och eldh:et emelie ;)
kom till huvudstaden halv tio.
gick upp på stan och handlade någon timme.
gick och käkade på kungshallen. mmmmycket mat fick man!
sen blev det båten över till grönan där vi åkte karuseller
så vi (emelie) fick träningsvärk! haha.
fish&chips blev det där också. som jag hade längtat då!

runt sju gick vi därifrån.
tog båten över till stan.
gick och trantade lite och sen blev
det centralen för en paus.
köpte lite "hemvägsgottgott" och
gick till bussen.
klockan elva var vi i gävle.
dödströtta! :p

emelies mamma skjutsade hem mig och f:et
till f och vi låg och prata och sen kommer jag inte ihåg något mer...
kanske somnade?

imorse hade jag ställt klockan på 9 för att gå upp och göra mig
klar till mamma och pappa skulle hämta mig.
men såklart så sov jag över och vaknade halv elva och då ringde
jag mamma och då sa hon att dom skulle komma inom en kvart.
sicken tur jag hade alltså. haha.
frida fick dra en sväng på cykeln med mig bakpå. full packning också.
hejja, en morgontripp!

sen drog vi mot skutskär till moster.
sen vidare till laxön i ä-by för att käka gott!
efter det blev det skutskär igen och då begav
vi oss till kusin och sötknörtarna.
blev där i några timmar och jag kan ju säga att
jag bara njuter av att vara där! älskade barn!
och så har jag sån tur att de överlämnade en nyckel
till mig så jag ska få bo där nästa vecka!
dock utan barnen... men få njuta av huset ;)
så på måndag flyttar jag. höhö.

nu ska jag duscha och sen får vi se vad denna
lördag vill göra med mig (:
puss och tack ni som var med igår. jättemys! ♥











vackert och bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0