perfect

blev verkligen en kanonkväll igår.
bättre än jag hade trott faktiskt!
jag och jennie fixade oss lite här hemma
och jag klippte henne.
sen drog vi ner till atalanta och käkade och
drack lite gott. väntade in saknade linnéa,
frida och matilda som kom med tåget.
och så söt som linnéa är så lurade hon mig att
det inte fanns några skor åt mig när vi pratade i telefon
och så igår när vi träffades så hade hon köpt ett par
mörkblåa converse den luringen :D tack så himla mycket stumpan!
iallafall så käkade dom också, sen trallade vi vidare
till anna och emil. där blev det lite folk och vi bytte om och
gjorde oss klara.
runt halv åtta drog nästan hela gänget iväg på fullpackade
cyklar med tält och annat gott. haha.
när vi kommer några hundra meter från julias hus så blir vi överfallna
av ett dussin mygg! som tur var hade mayas mamma plockat på oss
en massa myggmedel som vi snabbt smörjde på varandra.
efter det så hade vi inte mycket mygg på hela kvällen! great (:

såklart var det vi som var först till placet och fick gratta dom!
sen blev det olika ölspel "i sängen". haha.
hur mycket dans som helst, många som sjöng sånger för M och J.
en massa lekar som dock jag och linnéa missade lite där...
och vid tolvtiden så blev det tårta och HUR KUL VAR INTE DET DÅ? :D
man kan ju fråga amanda bäckman som fick min tårta i facet. haha.
hur stor lust fick man inte att smeta in lite tårta i ansiktet på henne då
när det inte fanns något at ta tårtan med och plastskedarna gick sönder
så att man var tvungen att äta med händerna. haha.
snacka om att jag sprang några kilometer med en gaaaalen amanda
efter mig iallafall. haha! sorry! ;)

runt två drog linnéa och jag mot anna och emil.
var tvungen att kasta sten på fönstret så att dom vaknade.
emil öppnade tröttsamt och vi fick hämta våra saker.
sen cyklade vi vägen hemåt!

måste säga att detta blev en mycket lyckad kväll och
jag vill tacka alla som gjorde den så bra för M och J.

jag dansade så hemskt igår så det känns som om jag
har tränat på gym en hel natt förfan. haha!

idag vaknade jag och linnéa runt ett.
jag vet. kändes lite för mycket när man kollade ut
och såg det vackra vädret.
men sånt som kan hända.
hann äta frukost och skulle ut och lägga oss på gräsmattan
och sola lite, så fick jag ett sms utav lina och hon ville att vi kom hem
till henne och bada i deras nya pool! så vi tog cykeln och drog dit.
lite sol och bad innan pappa skjutsade ner linnéa till stationen.
så kul att träffa dig igen fisan! var ju ändå mer än två veckor sen sist :o

kom just hem, ska snart käka lite och sen får jag se om lina kommer hit
och kollar på lite film med mig (:



snyggast.se. japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0