underbart!

uwww. fan vad jag har skrattat idag!
förmiddagen var typ hur seg som helst.
det var bara onödiga jobb hela tiden,
men sen mot eftermiddagen startade jag upp
ett vattenkrig som höll på enda tills vi slutade!
haha. dyngsura gick vi runt och vattnade blommor
samt varandra i typ tre timmar. haha.
på rasten blev det ett riktigt krig då danne
hällde en hel flaska över mig som rann ner i trosorna...
men kul var det! ;)
slutade med att mamma och pappa fick hämta mig.

vi handlade en massa gott.
hem och käkade och eftersom jag inte hittade
mina inlines så tänkte malin och jag ut och gå bara.
så jag åkte ner till henne.
vi började gå mot humlan och då skriker anna på oss
och säger att emil har ett par inlines.
vi blev astaggade på en gång och hämtade dom
och stack hem till malin och bytte om.
sen blev det en rullande vända som sträckte sig hem till
maya på vilopaus och planering och sen drog vi vägen
tillbaka.
men på vägen dit hände något jävulskt roligt!
både malin och jag tyckte att det gick för fort
så vi skulle på något sätt bromsa (jag hade inga bromsar)
så malin hoppar in på gräskanten i full fart,
efter kommer jag och tar tag i malin och malin tappar balansen
och är tvungen att ta tag i trädet framför henne och där står
vi och kramas med rumpa och träd när en massa folk
kommer förbi.
och gud så jag skratta. haha. lätt roligast idag! ;)

väl hemma hos malin igen så satte vi och kika lite.
och rätt som det är så har vi beställt biljetter till
småstadsliv live den 6:e augusti i bollnäs!

och hur taggad är man inte på det då? ;)
fyfan va nice! puss oå det.

kom hem.
har fixat en överraskning.
den är great och bedårande.
är så nöjd så jag ska lägga mig i sängen
med ett leende på läpparna!

imorgon är det då sista dagen på mitt jobb
och efter morgondagen har jag runt 23 000.
och det mår jag inte dåligt över. nejnej.
så imorgonkväll blir det uteservering med brudarna
och sen krogen och dansa av sig lite.
BEHÖVLIGT efter dessa veckor med hårt slit. höhö.

godnatt alla söta saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0