trubaduren walle

har precis kommit hem från en
mysig kväll på sjöbacken med alla
olika sorters folk.
först blev det mat och dryck med mamma,
pappa och anna.
lyssnade på walle som är en utav de
bästa trubadurerna jag vet. love.
sen kom lina, amanda, chatrin, carro, fia, carro
och alla. drack några öl.

för typ förtiofem minuter sen bestämde
anna, fia och jag för att dra oss hemåt!
anna vek av och jag och fia fortsatte hemåt.
blev kisspaus för henne hos mig.
och nu sitter jag här alldeles själv
och ska strax sova.
får väl se när mor och far kommer staplandes. haha

godnatt för mig iallafall.
imorgon är det en ny JOBBdag.



min halsduk - går ej att använda nu...

på något vis så längtar jag vill hösten/vintern då man får
klä på sig extra mycket, ha filmkvällar, mysa ner sig i soffan med
tjocka tröjor och filtar och en kopp kaffe.
bara njuta. jag är glad att vi har årstider jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0