trubadur

jobbet gick bra idag.
a, det gjorde det!

efter jobbet hann jag bara
duscha och så sen följde jag
med sofie som skulle tatuera sig.
satt där i studion i två timmar
och sen åkte jag hem och fixade lite
och efter det så skjutsade hon ner mig till maya.

vi väntade in fröken rosén och sen gick vi till
sjöbacken och åt mat, glass och drack gott till
en mysig trubadur. jättemysigt (:

mamma påminde mig idag om att jag visst ska
på robert wells imorgonkväll!
ja, du ser. mycket man inte vet. haha

på lördag smäller det med hawaiiparteeey!
och på onsdag nästa vecka blir det mat
och mys igen på sjöbacken med mamma, pappa
och malin. och då spelar walle där också,
snacka om drag! hela bysjön kommer att gunga!

nu är det dags för småstadsliv 3 och sen sova.
puss på mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0