svarta moln

jag som trodde att det skulle bli världens oväder
och så regnade det några droppar och sen försvann det...
kul. då blir det samma jävla äckliga värme imorgon också då.
snart får man solsting på riktigt. typ sjukhuset nästa..
mår inte bra utav att jobba och gå i den otroligt heta värmen.
ajaj. det ska typ vara förbjudet nu.
jobbets termometer stod i dag på 42 grader i skuggan.
det är ICKE normalt.

och nu fick man reda på att min söta vän malin
ligger i feber och inte alls mår bra,
så hon blir inte med och käkar imorgon!
du får krya på dig mitt lilla hjärtegull!
pigg på lördag. mmmm du, ett måste!

har iallafall klippt pappa ikväll,
haha, måste bara skratta lite nu...
hm... jag har också läst psalmboken
och FRÅGA MIG INTE VARFÖR!
hade lust bara... och jag brukar verkligen
inte öppna den, typ aldrig.
men ikväll fick jag nåt ryck och satt och sjöng
alla psalmer jag kunde!
pappa och jag blev en liten kör där på slutet,
men sen spårade det! haha.
har druckit kaffe och pratat skit...
mer då... nae, har inte hunnit mer.
jo, duschat. skönt!

nu ska jag kolla på småstadsliv3 som jag
har försökt att kolla på flera gånger,
men har varit för trött så jag har somnat.
inte bra! ska försöka kolla klart på den nu
och lämna den vidare till josefine (:

puss och godnatt!
även dom som jobbar! höhö.



friluftsdag - amanda och jag skulle ut och fiska! det var ett tag sen stumpis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0