städning

idag hade jag ställt klockan på nio
för att åka till lingbo och sola och bada
med anna. men vädret var inte det bästa
och anna hade ont i halsen, så jag stannade
hemma och städade istället.

blev klar för ett tag sen och jag var så duktig
så jag körde hela övervårningen med dammsugarn
och sen skurade det. så nu är det frescht här.
gott luktar det också.
en nybäddad säng och gud så jag njuter.

är så fruktansvärt taggad till ikväll så det finns inte.
pratade med malparne nu och detta kommer bli grymt.
och ett stort plus är ju att jag får träffa min älskade vän linnéa också.

funderar på när solen ska komma fram så man får lägga sig ute ett
tag och steka innan man ska hoppa in i duschen och sedan ta sig
till station för att möta upp pullorna.
ska försöka få tag i jennie också så att hon kan komma hit
och jag kan få klippa hennes hår. höhö.

nu ska jag nog trixa lite med bilder och se om en ny header kan bli till.
annars blir det småstadsliv 3.

puss och TAGGA KVÄLLEN ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0