solsting hej

vilken usel dag.
fast den har gått ganska snabbt
så har den varit en utav de jobbigaste.
så äckligt varmt.
och huvudvärk.
till och med så att jag satte mig på
gräset på kyrkogården och sjöng
måne och sol och då kan jag lova att
då är man inte helt jävla frisk inte.
usch. har iallafall fått i mig mat nu.
ska vila lite så får man se vad som händer sen,
kanske kusin, kanske lina. låt se efter vilan.

taggar helgen då den erbjuder oss på lingbolyran.
taggar nästa fredag som troligen blir min sista fredag,
för jag tänkte ta semester den sista veckan och iallafall
få lov i fyra veckor innan skolan börjar.
och så efter allt jobb så taggar jag skutskär med kusinerna
och alla barnen. ska åka till brämmen och steka och kyla av oss
i vattnet, får se om néa hänkar på.
men jobba på nu denna vecka och nästa.
sen så ska jag vara fri!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0