sju eller sjutton?

att det alltid ska bli tjaffs när det gäller något.
varför inte bara acceptera och låta det vara så.
inte för att lägga mig i så, men detta är förjävla
töntigt tycker jag.
och detta är vad jag tycker och detta är min blogg
så jag skriver vad jag själv tycker och känner
och ni behöver inte läsa den om ni inte vill,
för då är det bara att trycka på krysset
i det högra hörnet. jävla bra beskrivning där!

istället för att ha kul eller a, göra det till en rolig
grej så ska man hamna på den där dagisnivån
och hålla på tjafsa. nä. lägg ner.
på lördag ska vi ha kul och inte vara så där inte.
grymt taggad och jävlar tjejer vilket drag!


nu har jag skrivit av mig i MIN blogg och
nu ska jag sova så jag inte är så himlans trött imorgon!
puss på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0