robert wells

härligt!
första timmarna på jobbet
åkte vi till åmot och krattade
grusgravar. helt sjukt coolt,
bara sand på en hel kyrkogård!
jättenice!
sen åkte vi tillbaka till ockelbo,
trimmade lite och sen var det lunch.
efter det har vi bara rensat häckar och krattat.
ganska skön dag!

har precis kommit hem,
käkade jordgubbar och mjölk till middag.
åh gud så gott det var (:
15 liter här hemma nu,
så man kan ju bara gissa vad jag kommer leva på. höhö.

imorse runt halv sju skrev min älskade vän linnéa
att hon var hemma. trots att jag var så oerhört trött
så fick jag upp flinet! ;)
skönt stumpan, nu kan man ringa dig om det är nåt också!
och på lördag syns vi snygging!

nu måste jag göra mig iordning, för snart ska jag,
mamma och pappa ner till kyrkan och lyssna på robert wells
och sofia källgren. rätt nice.
får se om man tar sig till anna och fannie efter konserten
och umgås lite (: shao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0