regn och regn

får nästan be om ursäkt för att jag
skriver så mycket inlägg nu,
men har så jävla trökigt..
är nästan så att jag skulle kunna
jobba dom här jävla veckorna...
iallafall nu när det regnar
och har sig.... hatar det här vädret.
och valpen har åkt hem,
mamma vill göra något roligt,
pappa försöker komma på något roligt
och jag har insett att det inte finns något roligt..
så jag vet inte vad det blir av den här dagen jag.
eller ja, tar väl typ halv fyra eller halv sex tåget in till stan
med lina och handlar upp lite av vår lön och sen blir det nog
vidare hem till frida eftersom jag måste ha sovplats till imorgon
då vår buss åker från gävle halv åtta... gaaaah.

men nu ska jag fan städa upp rummet och göra lite snyggt
så får vi se vad som händer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0