poolparty utan bad?

en trött men mysig kväll!
blev en runda till kusin och barnen med jennie
en stund och kikade den hemkomna hundvalpen!
lilldino! haha. sötisen!
var där ett tag och umgicks lite,
sen drog vi hem och fixade oss.
efter det kom jennie hit igen och vi drog och hämtade
upp malin, maya och fia.
sen drog vi vidare upp till poolpartyt som hölls hos
amanda. rätt mycket folk, ganska blandat.
men mysigt var det. omgna bananer har jag märkt
att det finns överallt. haha. aja.
blev där i några timmar. druckit något glas vin
och kollat på när två, endast två stycken badade!
men inte så konstigt när det bara är 14 grader ute...
men i poolen var det 30, så dom njöt nog där nere!

blev en sväng till lindquist också.
men maya och jag ville hem,
så hennes söta mor kom och hämtade oss (:
har just kommit hem och är typ död efter gårdagens
bravader som jag och dom andra nötarna var på!

sovdags nu.
imorgon blir det nog en barndag med mina älskade sötnosar!
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0