marknaden tvåtusentio

hej alla glada!
min helg har varit toppen
i stort sett.
bra vänner, nästan FÖR bra väder
och bästa marknaden.

fredags blev det förfest hos
anna och emil och dit kom det
hur mycket folk som helst!
kulkul. drog sen fram på marknaden
och roade oss hela natten (:

lördags vaknade amanda och jag hos
emil och anna.
satte oss på en filt ute i det vackra,
men heta vädret! emil åkte och köpte glass
och vi hällde i oss vatten för att inte dö, typ.
emil och anna fick för sig att kasta vattenballonger
på mig och amanda när vi låg ute och solade, great ;)
åkte hem, vilade, packade om lite
och sen drog vi ner till dom igen!
gick och köpte mat, fick ballonger med helium av
nya moderaterna, DET VAR KUL!
tog nån god drink, folket började rasa in igen
och sen knallade vi till fannie hallin som hade
en liten gårdsfest hos henne (:
mysigt var det, med mysiga människor och mysiga drinkar!

sen fortsatte vi fram mot marknaden och träffade på alla
olika tölpar!
denna helg har bestått mest utav drinkar, karuseller,
musik, dans och såklart de bästa vännerna!
tack alla sköna. ni gör verkligen mig glad
så som ni ställer upp!

idag är det söndag och jag och anna gick igenom
marknaden runt tiotiden när marknaden öppnade,
ganska lungt med folk. skönt var väl det?
hon följde mig en bit sen cyklade jag vidare hem.
kom hem hur svettig som helst...jäklans värme!
hann bara pusta ut så kom moster och hennes karl.
har ätit mat, fettat i oss glass och det var då hur gott
som helst i denna fruktansvärt äckliga värme....
pappa och jag har nyss varit ner på marknaden och köpt
det sista. det blev typ trosor, foppatofflor, bröd, korv, ost osv...
bra grejjer! haha
nu ska jag ta en dusch tror jag.
tagga jobb imorn... uwww...


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0