kyshkan skäka

men nuru, tror du inte att hela jävla
kyrkan gungade ändå då?
FAST de sas att det skulle bli
lugnt eftersom det hölls i en kyrka.
men nääärå, jävlar vilket drag!
typ jag och pensionärerna, yey!
sofia och robert var iallafall asbra.

efter konserten drog jag hem till
emil och anna och lättade upp stämningen.
tack till mig själv som finns ibland. höhö.
kom just hem.
har fått i mig lite jordgubbar..
och hur gott var inte det då? :D

nu ska jag sova, tagga till sista dagen på jobbet
för denna vecka. tagga fredagkväll då det antingen
blir brännbollsträning eller filmmys hos anna med folk (:
lördag smäller det, då är det hawaii och jag taggar
hela tiden, tjugofyra/sju. yyyyes.

dags att sova.
sprallig? mmm.
skulle lätt vilja vara ledig imorgon om man säger så.
ne... men hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0