kämpa

inatt somnade jag runt halv fyra.
var för varmt, var för pigg och alla
andra tusentals fel.
jag kollade på en film, lyssnade på typ
21 eller 22 låtar, låg med huvudet i fotändan,
gick upp och kollade om det brann
(tyckte det luktade brandrök).
sen gjorde jag om headern här på bloggen
lite snabbt, men ska göras om snart igen.
för blev inte alls nöjd. naep.

idag har jag haft det jobbigt,
eller rättare sagt har ALLA haft det jobbigt idag.
vi har dränkt oss under kranarna och försökt hållt
oss i skuggan, men solen drar sig över oss hela tiden.

orkade inte laga mat idag heller så vi drog ner på
brinks bodega och köpte.
gott.
nu ska jag packa väskan och vänta in jennie.
sen hämta upp chicksen för att dra mot grusplanen
och träna lite brännboll.
sen vill jag lova att ett bad inte kommer sitta fel.
mysig kväll!
varmt? mmmm.

imorgon har vi bokat bord på sjöbacken,
så mamma, pappa, jag och malin ska käka och
lyssna på trubaduren walle som ska spela. mys!
torsdag vara med jennie.
fredag kommer linnéa!
lördag är det lingbolyran.
söndag är det tröttisdag.

sen är det sista veckan på jobbet nästa vecka.
fick klart idag att jag skulle få sluta en vecka tidigare.
så då sticker jag till kusinerna i skutskär och är barnvakt
och åker till brämmen och steker lite! snart börjar
mitt älskade sommarlov. och SOM jag ska njuta.

ses. hörs. hej.


mitt älskade hjärta.
undra hur stor du har blivit nu efter dom här veckorna som vi inte setts.
kommer snart stumpis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0