inte illa

så där ja, nu har man sett den
underbara ringen anna bär på.
och som jag förstår så har då
emil en likadan. hehe.
grattis ännu en gång pluppisar!

det blev jag, lina, jennie och anna som tränade.
och gud så bra vi är.
blev iallafall.
har fått in lite rutin nu och planerat in lite mer
till helgen. det kommer ordna sig.
detta är ju liksom ett provår.
inget ska vara perfekt då.

efter en svettig träning så drog vi till sjöbacken
och doppade oss.
och gud så skönt det var!
kom nyss hem, tog en god glass och nu tänkte
jag hoppa in i duschen.

ser ut att bli ruttenväder till natten också,
inte alls bra. och jag som hatar dåligt väder
på nätterna...
ska jag verkligen behöva en tredje natt med sömnlöshet.
nej, det är jag fan inte värd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0