härliga semester

jennies och min kväll igår bestod
av en väldans bilkö, trottoarer och handbromsar.
haha, närå! men bra nära så ;)
blev en rundtur (ett antal) sen åkte vi hem
och pratade och bara myste.
var så grymt längesen man umgicks så
med henne. skönt var det iallafall! (:

åkte hem med tio tåget idag.
åkte upp till kusin och hämtade
två barn och en hundvalp.
så idag har jag varit både barnvakt
och hundvakt. - och jag trivs!
älskar det.

har fått i mig mat och nu funderar
jag på hur min kväll ska bli.
antingen staden gävle,
eller så byn ockelbo och en sväng
på sjöbacken,
eller bara en hemmakväll.
vet inte alls vad jag känner för.
men ska iallafall dra mig in i duschen
och få det gjort.

och fredag blir det stek!
mycket stek, även om det regnar!
jävlar brudar.

hejdåååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0