glada miner

dagen började med jobb.
jag och therese jobbade på som fan.
fick lyxigt åka till åmot och göra roliga saker.
great!
slutade halv fyra för att kunna ta mig hem
och duscha och fixa mig.
när jag väl har gjort mig iordning ringer malin
helt förtvivlad och sorgsen och säger att hon
har fått migrän och vet inte hur det blir ikväll...
och då fick jag panik och ångest.
som jag hade längtat...
men hennes mamma köpte dundermedicin till henne,
så efter en halvtimme så mådde hon bra och vi drog till stan (:
blev en runda och köpte ett par shorts, linne och en skjorta som jag
genast bytte om till eftersom jag hade långbyxor denna varma sommarkväll.
och hur skönt blev inte det då. mmm!
gick runt och letade någon uteservering vi kunde sätta oss på och käka
och dricka gott, men det var proppat fan överallt.
så det fick bli los sombreros och där rök det 200 spänn på en liten klick mat
och en öljävel. buuua va dyrt.
men det ska kosta att leva, eller hur är det man säger? ;)
sen drog vi vidare och träffade frida och gänget, även
paulina och linnéa. mycket trevligt! mystjejerna.
efter det gick vi till brända bocken där vi hade bestämt
träff med malins bror och marcus.
blev några drinkar där också.
och man kan fan inte sluta skratta åt dig gosse!
en kille med humör. men skojja inte?! haha.
blev bjudna på världens godaste jordgubbsdrink.
och mätt blev man. men god god gooood var den.

sen tog vi tio-bussen hem.
lika roligt hade jag då.
sen drog malin hem.
björn cyklade hem.
jag och marcus traskade till sjöbacken.
men då kände jag bara att sängen väntade på mig,
så jag letade upp mor och far och så åkte vi hem.
här kommer det lite roliga.
det var mamma som skulle skjutsa mig på cykeln,
men såklart fegade hon ur och det slutade med att
jag skjutsade henne och hon satt och sa att jag skulle
ta det lugnt! haha gosmamma!

nu är det godnatt.
och tacka gud att det är möte imorgonbitti.
börjar inte jobba på riktigt fören tiotiden.
njuter.

tagga två dagar kvar.
jävlar kör vi det sista racet.
godnatt.
HOFFMAESTRO. yyyyey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0