fartfyllt!

men wow!
vilken kungkväll vi hade! haha.
började med tåget in halv åtta.
gick till brända bocken där vi blev bjuden
på en massa gott! tackar så mycket!
satt där med filtar runt om oss enda till klockan tolv
då vi drog vidare ner mot slick,
men där var det übermycket folk, så vi drog uppp till goya
där vi partade loss.
.... till en viss del, frida!
haha. hittade henne på en toalett med en vakt
som klappade henne på ryggen.
spykråkan! haha.
sprang ut och in för att hämta vatten till henne.
undra hur många glas som fattas på goya idag då ;) höhö.

gick hem till mayas systers lägenhet och sov där.
mysigt!
vaknade imorse runt 10 tiden då vi bestämde oss
för att ta vår frukost på max. och hur gott var inte det?
sen blev det en vända ner på staden då jag köpte en sjal
och en tröja. snabbköp, mhm!

tog tvåtåget hem.
har fått i mig lite mat och nu får vi se hur kvällen blir.
troligen poolparty hos amanda. men lugn lördag för mig!

jag firade verkligen min första kväll på semestern igår
och tack NI för att ni gjorde den bäst tillsammans med mig.

och rip emma.
- oscars mamma som somnade in igår.

måste bara klaga också.
hatar blogg.se för att:
det går inte att ladda upp bildjävlar....

nu blir det typ... dusch. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0