det närmar sig

nu börjar nedräkningen!
det är endast tre dagar kvar.
tre jävla dagar, sen är jag så ledig
som jag kan bli!
förlåt att jag tjatar,
men vet sen förra året vilken
skön känsla det var.

förmiddagen gick otroligt segt idag.
men sen rullade eftermiddagen på istället.
så det jämnade ut sig!
man har faktiskt otroligt roligt med folket där nere.
alltså mina arbetskamrater, ej dom under jorden. höhö.

hade tänkt att åka upp till kusin och barnen idag,
men då hade inte barnen kommit hem från sin trip
i sthlm, så jag får vänta någon dag till!
torsdag blir det iallafall rullning med malin. hejja!

snart är det augusti och då har jag tänkt att tatuera mig,
men har inte sagt något datum eftersom jag inte har varit
så säker på vad som ska göras.
men nu är det bestämt att det blir en text.
men vad för text?
jag har några förslag, men jag vet inte om jag är helt
säker. det lutar mer åt osäker här nu faktiskt.
så om ni vill får ni gärna hjälpa mig!
en kort text, på ungefär sex ord kanske?
eller ja, iallfall ingen lång.
och den ska ha något med "mig" att göra.
eller typ vänskap/kärlek.
den kommer sitta på underarmen eller på foten.
men nackdel på foten är att den nöts ut,
inte så värst kul. plus att det gör apisont där
har man fått höra.
men om man ska göra så får man fan lida också. haha.

kom gärna med förslag iallafall.
nu blir det lite kaffe med mor.
tagga de tre dagarna. ;)


tagen från brolles låt och är egentligen på svenska:
jag är född i en liten by, i ett av världens hörn.
och det är ju jag.
jag menar, ockelbo? en liten by och verkligen i något hörn av världen.
haha.


någon av dom?

låt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0