det börjar dra ihop sig!

dagen har varit ganska normal,
kanske lite tung.
men har gjort lite annorlunda saker.

nu börjar alla marknadsstånd sättas
upp efter hela byn och jag mår
bara bättre och bättre!

imorgon och hela helgen kommer
bli så jävla dragit! :D love it!

emelie kom förbi jobbet med
en kasse kläder också,
tack så hjärtligt! (:

och så ringde min älskade amanda
nyss också, hemkommen från grekland!
jag är så jävla glad :D
och imorgon får man träffa henne!
lilla pepparkakan, love you!

nu är det bara linnéa som fattas!
kom hem stumpan! (:

och grattis agge och björsa till
eran lilla dotter!
hej barnvakt med malin här (y)
haha.

nu ska jag fixa mig för att dra in gävle
med tjejerna och sätta oss på tantisgrön
och mysa!

ses hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0