borta-nätter

gårdagen tillbringade jag med linnéa.

kom in till stan med tolvtåget.

gick på stan med linnéa ett tag,

hälsade på sjuka malin, men det var mycket

trevligt att se att hon lever också ;)

sen tog vi bussen till skutan.

drog hem till henne och vilade lite

och sen blev det en tur hem till

min kusin och lillelin.

och dit kom min andra kusin med

hennes lillfis emma.

så då fick man se att dom lever

och bara växer och växer (:

drog hem till linnéa igen,

beställde mat, åt mat.

sen blev det en tur med

bella och en annan linnéa.

vi drog till rullsand och hade en liten

picknick precis vid vattnet.

spelade kubb och hade jättemysigt!

linnéa fick för sig att bada också,

så efter det blev det hem och byta om.

då fick vi för oss för att dra en runda med bilen.

och den rundan tog några timmar.

med sladdar och vad allt det nu var.

tokbella! ;) och jag sjänker en liten tanke

till linnéas axel! haha.

idag vaknade vi, fixade frukost på sängen

och kikade snabba cash. mmm så mys!

sen blev det promenad och därefter

skjutsade linnéas snälla mamma in oss till stan.

mötte upp jennie och fia.

och vi alla åkte in till valbo.

då drog linnéa till kusin sin

och vi fortsatte tranta.

och eftersom man fick lön idag så har jag liksom

bara köpt det jag fick lust och köpa.

inte för att det blev så väldans mycket.

så har myyyycket pengar kvar,

men fick även saker för små summor! höhö.

har precis kommit till engesberg där jennies pappa bor.

och vi ska tillbringa vår natt i en liten stuga här utanför.

mycket mys. är typ hundra år sen jennie och jag sov med varandra.

helt sjukt.

men nu är det dags för mat i magen.

 

imorgonbitti åker jag hem tidigt för att

vara hundvakt åt en liten valp på åtta veckor.

jag njuter.

så imorgon kommer då jag ha det mys (:

 

ne, nu ska jag vara social med min käre vän.

puss

 


och på hennes pappas dator hittade man en bild som är tre år gammal
och jag var vithårig. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0