behövlig dag

gårdagen var rätt mys.
och mysigare var det imorse när pappa
väckte mig och frågade om jag ville ha en
lite mer invecklad frukost än vanligt,
och såklart så tackade jag inte nej till det.
klev upp, såg att det regnade som fan
och den första tanken var: en söndag
med bara mys!
och mys blev det ju verkligen. haha.
satte på mig mjukisbyxor och en tjocktröja
och gick ner och käkade pappas gjorda frukost.
sen satte vi igång att städa hela övervårningen
och alla dessa skrubbar och garderober vi har här.
och jag kan säga att det tog hela vår söndag.
från vinter kläder till elektronik.
alltså, vi har fan allt i våra skrubbar.
men nu står det runt 10 säckar utanför mitt rum
med skit som ska kastas. känns bra.
och jävlar va plats det blev i skrubbarna.
men det konstiga var att det blev dubbelt så mycket
på mitt rum...? ja, bara för att allt som mamma
och pappa ville kasta.... det skulle jag då ha kvar!
haha, men det var bara kläder och nu har jag gjort om dom
lite så nu har jag fått två par nya jeansshorts, ett par jeans,
två eller tre par tröjor, dock är två inte helt klara ännu!
ska fixa till shortsen lite också, småjusteringar,
men fan va nice det blev! alldeles gratis, istället för att stå
och betala typ 300-500 kr. wops! vilken hjärna man har ibland.

sen åt jag världens godaste mat också, egna uppryckta aborrar!!!
så jävla gott. plus färskpotatis från landet ute på gården,
samt gurkan från växthuset. allt hemifrån, har inte betalat ett skit.
fyfan va billigt! haha.

och nu på kvällningen tänkte jag sätta på en barnfilm,
men då kände jag mer för att sitta med min älskade familj
och kika på en film. hann kolla typ halva filmen och käka
glass, jordgubbar, hallon, smultron och vaniljvisp
sen började tv:n dampa av allt jävla regn, så då började vi
spela kort istället och jag ägde så hemskt så att jag kom
tvåa alla gånger. haha.

har precis avslutat och nu sitter jag i sängen och lyssnar på
melissa horn. mycket mys.

denna dag har varit en bra dag.
med min familj.
inne.
fått iordning.
myst.
mycket skratt.
och jag tror det här är bra.
man får så mycket kärlek.
älskar er.

imorgonbitti ska jag hänga med far fram
och fixa lite grejjer.
sen blir det tåg till gävle och sen buss vidare
hem till linnéa i skutan för att umgås och mysa!
lillfisan min! ska nog även gå och hälsa på kusin och familj.
sen på tisdag blir det att sova med jennie hos hennes pappa i stan.
vara lite husvakt. mys det också.

nu ska jag ta och packa lite till morgondagen.
puss alla♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:39:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0