BÄST

gud så skönt.
nu har jag allt på plats för helgens bravader.
åker upp till lingbo redan imorgonkväll.
tacos med typ hela laget där hemma och en massa mys
och bara ta det lugnt och ladda inför lördagen.
lördagmorgon dra vi med våra rullväskor till parken
runt åttatiden och gör det mysigt i vårt baoutatält! höhö.
sen börjas det drickas och spelas.
vi har match tio, tolv och två. jättebra.
sen kommer vi nog inte komma längre, men vi
ska ha så jävla kul ändå! bästa laget iallafall!
efter själva lyran så drar vi hem till amanda igen och gör
oss fräscha, grillar och partajar! sen blir det gång
mot parken igen för fest där hela natten lång.
förmodar att jag och linnéa sover hos amanda.
orka ta med all packning. nope.

nu har jag skickat ut information till alla medlemmar.
och så bra som vi är så ska vi bara betala 40 kronor
var för att få spela. och hur bra är inte det då!
snacka om ruskit kul vi ska ha!

sista jobbdagen imorn. sen är det bara en vecka kvar.
och efter det så blir det troligen lite skara med fian!
det är mycket puss i det. m. jättemycket (:

nu måste jag verkligen sova. hård dag imorn.
eller ja, rätt lugn också. men nice.

godnatt alla söta chicks!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-16 @ 00:35:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Amina

kika in på min blogg!

2010-07-16 @ 00:46:15
URL: http://aminakindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0