tack&bock

denna dag har varit lite
sådär jobbig.
började med bild.
gick väl bra.
sen hade vi arbetsmiljö
och säkerhet med någon
ny tant.
gick väl rätt bra.
sen lunch. ok!
och efter det owe då vi
började med våra inriktningar
då jag har valt förskola, skola
och fritidshem.
vår planering är typ underbar.
från och med nu tills vi går
ut trean ska vi ha ett jäkla prov.
och sen blir det bara redovisningar
och sånt, men det är kul :)
ska leka, göra ramsor, släktträd
och sånt kul.
det gillar jag.
plus att vi har såna här lektioner
tre gånger i veckan.
fredagar typ två och en halvtimme lång.
WIIH!.

det dåliga med denna dag är att jag inte
mått nå bra alls.
extrem huvudvärk, varit yr
och på vägen hem kände jag hur
svag min kropp var.
åkte hem, åt lite, sov lite
åkte på OIF-gympa med fhl
som såg ut att vara rolig!
pejjade 500 kr för att få igång
fettet nu lite på våren.
det är det värt, absolut.
men nu mår jag inte alls bra.
allt går nerför.
typ allt.

kan det bara inte komma något
positivt snart som höjer
mig så jag får känna lite glädje.
jag hatar denna årstid.
den tar verkligen död på mig.

men puss på min familj
och dessa vänner jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0