skärpning!

huh.
hur har denn dag varit egentligen då?
jomen, den började bra.
jag fick ju liksom sova två timmar extra
eftersom jag skulle ta halvtio tåget till staden.
när jag börjar klä på mig så ringer amanda
och säger att tåget är ersatt med taxi..
PSYK. a faktiskt.
det är ju sjukt hur dåligt det är med
x-trafik just nu faktiskt.
usch.
blir så less.
är så trött på att komma försent till
skolan och komma hem ungefär en timme
senare på kvällarna.
klarar inte av det........

a men nu ska jag fortsätta med min dag.
väl i skolan får man träffa några av vännerna
och allt blir genast bättre.
har lektion på lektion på lektion.
efter den sista lektionen som skulle slutat
16.35, fast fick slut 16.15 så drog sweetamanda
och jag ner på staden och gav våra magsäckar
en riktig present.
och snakca om att det tyckte om det!
subway. mmmmm.
man får kosta på ibland,
man får äta sånt ibland,
man lever bara en gång... ibland.

iallafall så var ju tåget då inställt nu med
så vi fick åka buss. gud så trevligt?
varmt som satan iallafall...
kom hem för ungefär en timme sen.
hur känns det då?
komma hem klockan sex på kvällarna?
blä för det.
och BLÄ FÖR PLUGG, PROV OCH LÄXOR.
jag hatar det.
pallar inte.
jag kan gå en timme extra i skolan varje dag,
om jag bara slapp plugg, prov och läxor.
käre gud.... fixa't ?

nu måste jag då plugga.
önska mig lycka till.


en överraskning eller att någon
trevlig kom och hälsade på mig
hade inte varit fel.
uppmuntran tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0