potta

gårdagen började bra.
det blev stan för min,
lina och malins del.
drog in vid halv sex
och chansade på att
det skulle finnas platser
på någon bra bio,
annars skulle vi bara fika lite.
men det fanns platser.
längst fram. haha.
äsch.
såg iallafall sherlock holmes.
skitbra faktiskt.
(såg nu när jag kom hem
att jag visst hade laddat hem
den under natten. haha)

efter bion var vi partysugna.
men malin åkte hem
och jag och lina drog till anna.
fixade oss och så
sen drog vi till några.
kvällen blev inte så lyckad
kan då vi tycka.
på slutet sög det rätt ut sagt.
dålig stil. grymt faktiskt.
svårt att lita på nu.
tyvärr.
men det är inte vi som gjorde felet.
väljer man något före vänskap
så gör man ju det.
men kan ju inte räkna med
något sen heller..
ingen idé att ljuga och hålla på.
det sårar så in i helvete.
man kommer inte så långt på det heller.
man vill kunna lita på en person.
men svårt att kunna göra det
ibland faktiskt. har jag märkt.
hoppas du förstår hur du betett dig
och kanske tänker på det.
var ju inte så speciellt roligt för oss..
somnade iallafall runt halv sex.
vaknade vid åtta.
gick och hämtade packning och
drog till mcdonalds och åt en
god frukost och sen tog
vi tåget hem.
otroligt skönt.
tog en timmes dusch och
städade rummet lite.
nu sitter jag och väntar på lina :))
blir plugg, semlor, en annan del av köping,
film och sova för vår del. höhö.

musik för min del.
holla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0