PARTY FÖR FULLA MUGGAR?

FYFAN va kul vi har haft hos sofie!
underbar kväll
med god mat
god god dricka
finfint folk
och a,
hur härligt som helst.
jag och linnéa mådde super iallafall
och det såg ut som om felicia hade
SKAPLIGT kul hon med ;)
och sofie såklart, helt kanon! haha

blev där ett bra tag.
drack, dansa och skrattade.
tre ord som passar perfekt
för denna kväll som varit.

nu är sofie arton år
och vi sjutton.
och vi väntar på våra dagar
och sen blir det party för hela slanten.
höhö.

jag är rätt glad över att jag inte har
slängt in något nyårslöfte,
för det är väl meningen med att
man ska försöka hålla dom?
så ni alla andra som har nyårslöften.
försök håll dom,
annars är de ju helt jävla värdelöst
att ha nyårslöften. kan jag då tycka.

godnatt säger linnéa och jag med
GLADA MINER från denna kväll.
mums på alla godbitar.
pöss.


och för att dessa flickor är så vackra
så får ni synas här på min blogg :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0