ohyyyyyes

nu känner jag mig lite efter här.
blev liksom inget inlägg igår.. hm.
kanske inte blev någon större skada.
haha.
var iallafall i skolan igår.
efter skolan gick jag, linnéa, amanda
och malin till mocca och tog en fika.
det var mys, liksom att prova på något
nytt ställe :)
sen gick vi ner på staden en sväng.
amanda drog till sandviken
och vi andra gick hem till malin i
deras nya lägenhet.
började att skruva ihop hennes byrå,
det var kul :)
sen gjorde vi tacos och det var gott.
sen skulle vi egentligen på marykay-grej,
men orkade inte så va hemma och spelade
lite spel istället!
en mysig ikväll iallafall!
hoppas på en till likadan då när
vi SKA på marykay! haha.

skoldagen idag rullade på.
hade boxning på idrotten
och gud va kul det är,
men jobbigt!

drog ner på staden med felicia
och inhandlade lite smått och gott.
väl i ockelbo så blev det en sväng
på optikern och såg att mina
linser hade kommit. höhö.
sicken tur jag hade liksom? ;)

har precis ätit och bytt om.
ska fixa till lite här
och öppna lite brev :))
....
och nu har jag öppnat dom.
ett från mitt sommarjobb!!!!
...fast det stod bara hur mycket
jag tjänadei somras. 22 896.
rätt bra.
duktig petra!
öppnade mitt andra nu!
wiiih! anmälningsgrej till
vårruset 2010! :D
någon som är på?
6 stycken i ett lag!

nemen, nu har jag inte tid mer.
hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0