lider man av stress?

ja, men börjar ju fundera...
det är hur mycket som helst i skolan,
prov, inlämningar och skit.
vädret gör mig galen,
speciellt när tågen inte går som
de ska..
och när jag är stressad bryter
mitt psoriasis ut och det är
verkligen inte roligt.
är trött på det här nu.
jag vill ha sommar
med sol och värme.
få bort psoriasis,
tjäna pengar
och dra utomlands med
malin rosén och om det
är några fler som hänkar
på någon av de sista veckorna
innan vi börjar skolan? :)

SOMMAR SOMMAR
nu
nu
nu
tack!

denna dag har iallafall varit
stressig.
eller ja, skolan är väl
rätt lugn. om inte sofie
är i farten då... haha.
efter skolan gick vi ner på staden.
köpte billigtbilligt.
sen gick som tur var fyratåget
som de skulle,
men var ändå stressad...
var hemma kvart i fem,
sen visste jag inte om jag
skulle behöva gå hem
eller om jag skulle få skjuts...
och KANSKE hinna få i mig
något och dra på träningen.
som tur var kom en taxi.

var hemma efter fem.
bytte om, käkade soppa
och turen var med mig,
felicias half-daddie skjutsade
oss till tantishgympischen.

och idag var det så himla
mycket roligare
och så himla mycket jobbigare!
men gud så kul!
börjar få in det där med stegen
då vi har step.
core är ju en jävla träning
det... buuw.
men här kämpar vi.
var det inte så jag sa?
jopp. tror det.

kom hem vid åtta.
hjälpte mamma att skotta av
all jävla snö på gården som
ramlat från himlen denna dag.
över 2 dm. yeye.
sen gick vi in,
tog en dusch och satt mig
och kikade på andra avenyn.

nu är min kväll slut och jag ska
dra ihop ögonen och bara njuta
att inte ha ont.
för imorgon när jag vaknar,
är jag 110% säker att jag kommer
att ha VÄRLDENS träningsvärk.
men önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0