jodu

herre jesus gud i skruven.
the träningspass gick faktiskt
någolunda bra om man räknar
bort mina felsteg där då!
haha. skit svårt att hålla koll
på en massa jäkla steg och
viftningar med armar.
det är liksom inte min grej!
haha.
men man ska fan bjuda på sig
själv lite. kul hade jag iallfall.
frågan är bara den om jag
kommer kunna komma upp
ur min kära säng imorgonbitti.
kaaataaaastroooof kanske?
förstå vilken träningsverk.
måndag är nästa pass
OM vi inte drar till åbyggeby
på söndag då ;)

höhö.
har duschat,
kikat andra avenyn,
grejjat lite på mitt kära rum....
och nu tänkte jag ta och försöka
plugga lite, göra någon fråga så där
och SEN ska jag sova.

men skönt att träna,
det måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0