helgen över igen

gårdagen var slapp, tills klockan fem ungefär
då sofie och jag drog oss ner till station
för att ta halv sex tåget till gävle
och umgås med ida.
ne men då var det försenat till klockan sex,
så då gick vi till pizzahuset så sofie fick äta.
klockan 17.56 går vi ut och ska gå till perrongen,
då ser vi hur tåget stänger dörrarna och åker.
fyfan va arg jag var då.
sprang som en idiot,
men inte fan hann man inte...
så då gick vi upp till ica och värme oss,
sofie ringer x-trafik och kollade om vi fick
ersättning för att tåget gick fyra minuter innan
avgångstid.
men vi blev att sitta på ica i en timme
och sen tog vi en ersättningsbuss halv åtta till
stan och så kom ida och hämtade oss på station
i hennes söta lilla röda bil. :)

gjorde oss i ordning och tog ett glas vin.
sen bar det av till bomhus på lite fest.
var några där som man kände
och så blev jag erbjuden löshår för 300 kr.
haha. tror jag fan ska köpa det! höhö.

sen lurade jag visst dit två polers till festen,
men när dom kom så skulle typ alla dra.
så då blev dom lite putt....
menmen, det fixade sig och natten avslutades i lexe.

tog tolv tåget hem idag och nu är det bara
plugg plugg plugg plugg som står på min
"göra-lista"...
men ska tusan ta en sväng upp till kusin och barnen
en sväng också.
måste få leka av mig lite.
och pussas och kramas med gostrollen!

får se om idapida skickar  några bilder sen gårdagen.
i hope.
för vi är ju så snygga tjejer.
puss på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0