fridaynight

dagen har varit väldigt bra.
tills nu ikväll...

började med trafikantutbildning
som jag tycker är skitroligt!
eftersom jag satt uppe till
halv ett med teoriboken i natt
så bevisar det lite intresse tycker jag.
haha.

sen hade vi lunch.
faktiskt god mat (y)

sen inriktning.
gjorde en karta av min barndom.
och det är kul som tusan.

gick ner på stan med linnéa.
hittade kläder för 1950 kr,
eller ja 2000 om man ska avrunda skiten.
men har inte handlat än,
bara räknat ut lite jag ska köpa.
höhö.
vårjacka.
converse
kofta
tröja one size
skjorta

men får se om det blir lager 157 imorn eller på söndag
så väntar jag med att shoppa min lista så länge.

kom hem och åt.
och nu har jag absolut ingenting att göra.
har damp damp och trippeldamp.
fasiken va tråkigt det är att bara sitta hemma.
det suger. totalt.
blä.
usch.
fy.

RING MIG OM NI HAR DET BÄTTRE ÄN MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0