första dagen..

.. i skolan gick faktiskt toppen!
det rullar på och jag lovar att
vi knappt hinner börja så får
vi lov och lov och sen har vi
gått ut tvåan.
poff säger det, typ iallafall! :)

efter skolan gick amanda och jag
ner på stan och handlade lite.
eller ja, jag skulle handla en massa
tyckte jag.
viktigaste var en jacka,
men det är väl klart att man
inte hittar någon...
aja, var in på indiska igen.
och om ni läste min blogg för
ett litet tag sen då berättade
jag om hur jag fick med mig en
FUL mössa från indiska,
utan att betala. haha.
somsagt var jag in idag
för att köpa mössor till min
kusin.
tog två stycken,
gick till kassan,
räknade ut att det skulle bli
runt 120 kr.
står där med mina hundringar
och så säger hon: 59 kronor tack!
jag kollade tillbaka på amanda och
rynkade på pannan.
äsch tänkte jag, hennes fel om det blir fel.
haha.
så denna dag fick jag två
mössor för 59 kronor :))

jag är ganska bra ibland.
fast bara ibland.


fick pannkakor när jag kom hem.
nu ska jag ner och sätta mig framför
elden och värma mig lite.
fryser som tusan!

har inte hört något från jennie idag heller.
hon ska ha skrivit till körtkortet idag,
men vet inte hur det gick...
hoppas på det bästa gumman :)

och så önskar jag min kusin och hans
tjej, (mest hans tjej) tusen lyckoönskningar
till imorgon då det blir kejsarsnitt för att få ut
den lilla söta tjejen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0