en dag närmare

åh, vad jag somnade bra igår.
med tanken på att jennie nu
har körkort och att jag liiiite
lättare kan få skjuts om jag ska någonstans
OCH att det kommer bli en massa
äventyr som vi ska åka på.
vi ska nog börja med valbo... haha
sedan till lager 157 och sen blir det
bara längre och längre bort ;)

nu har iallafall ännu en dag gått
på denna vecka och det känns skönt.
en dag närmare helgen
och i helgen är det tidningscupen i sandviken.
och jag ska försöka med all min kraft
att amanda blir hemma och inte åker till
stockholm... för det är henne jag vill
sällskapa med. så det så!

fick reda på att vecka 6 drar
vi till kungsberget med skolan.
och det GILLAR VI!
iallafall jag :)))

har också fått reda på att
idag klockan 14.08 fick jag
ett till litet kusinbarn med
namnet elin :))
vet inte så mycket om henne än,
bara när hon föddes. haha!
får reda på lite mer information sen!
om några veckor blir det påhälsning
i skutan då. höhö.

och så har felicia och jag nu bestämt
att börja på OIF:s gympa på måndag!
700 kr och man får gå på tre olika
pass i veckan. typ kickboxning,
kondition och en massa.
lät jättekul faktiskt
och jag ska nu jävlar komma igång!
nu har ni mitt ord på det,
och jag ska tamefan hålla det nu.
japp, ett försök kan leda till
något väldigt positivt :)

nu ska jag ta med mitt täcke ner
till teverummet och göra ordning
lite kaffe och bara mysa.
jag ska verkligen njuta av den ledighet
man har när inte några läxor hindrar en.
snart kommer allt komma,
en massa prov, nationella prov dessutom,
läxor, uppgifter och skit.
usch. nu får denna termin gå snabbt
tycker jag.
då kan jag glädjas åt att vi bara har ett
år kvar på barn och fritid och sen är vi fri! :)

femtiofyra dagar kvar till min artonårsdag.
känn på den ni!



mina smulor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0