det närmar sig..

helg alla kära!
det är äntligen torsdag
och då snart fredag och efter
fredagens sista lektion
är det helg!
gud va skönt.
jag känner mig så duktig
när jag klarat igenom
en vecka på bara ett litet
kick.
tjolahopp så har en vecka gått.
och med denna fart så står vi
snart på trappan och tar studenten
alla mina vänner!

den dagen längtar jag stort till.
gud va lycklig jag ska vara.
alltså, om jag kommer så långt...
hm.

skola.
blev en visit till max.
hm.. gott iallafall.
sen ingen lektion typ.
och trafikantutbildning
som är skitkul faktiskt.
eller ja, vi jobbar i ett
häfte med frågor.
och jag lär mig nya saker hela
jäkla tiden.
och det är kul
och bra.
hihih.

fick sluta före så att jag
hann med fyratåget.
gjorde sällskap med malin o.
fick skjuts av dom hem.
tackotack :)

sen har jag ätit
PLUGGAT.
japp, nu känner jag mig
lite duktig.
har läst igenom naturkunskapen
och fått in lite i min trånga hjärna.
och så har jag...
a, pluggat. höh.

nu tänkte jag skicka in
min blanket som jag fick från
arbetarbladet om att jag snart fyller 18 år.
så ska mejla dom och skriva lite
personuppgifter och trams.
men kul ju. woho liksom? :))

nu ska jag vila ett tag.
städa ihop lite
och lyssna på skön musik.
sen KANSKE det blir lite plugg igen.
OM jag orkar vill säga.
får se hur det blir med den saken...


hejohoppgummi.


världens snyggaste tjej. jo men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0