det är rätt skönt med livet ibland

lite mysigt faktiskt!

måndag igen och
jag längtar till dagen fredag.
fråga mig inte varför,
men får jag själv gissa så
är det bara för att det är
helg igen. haha.
så underbart med helger
när man studerar som vi.

skolan gick bra,
rullade på.
har kommit hem
från en runda med min dogi,
felicia och hennes doga.
gick runt på en åker i skoterspår
så de fick rusa runt lite.
såg förfärligt roligt ut!
och så hoppade hundarna påf
felicia i snön (jag sa till dom.. höhö)
så att hon tappade bort hennes vita mössa.
haha. klockren!

fått i mig mat
och nu är det dags att plugga lite.
det är det värsta med skolan...
att behöva plugga.
varför inte bara gå i skolan,
göra det man ska och sen leva
på riktigt när man kommer hem för?
hm.
något att tänka på tycker jag.
då skulle iallafall jag mått bäst.
utan plugg.
åww....

ne sätt igång du p:et.
hej och hå.

bli fredag snart.
tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0