det är inte lätt alla gånger

kom hem vid tvåtiden.
klippte min morbror
och min pappa.
tjänade fyra lappar.
jag är ganska bra ibland.

men sen är det vissa
saker jag inte alls klarar av.
men så är det väl med alla
egentligen.
men jag hatar att inte kunna
hantera.

men det är just det att koppla
bort det och försöka tänka
på något annat.
fast det är svårt.
jag har försökt.
och tillslut gick det faktiskt.
fast jag kämpade..
och det tog ett tag.

nu sitter jag och andas ut
och försöker vara glad igen.
och jag lyckas, OM JAG VILL.

man lyckas faktiskt som man verkligen vill.
men sen är det ju det där med viljan också.
kan vara rätt kämpigt det med.

men skitsamma.
blir en hemmakväll ikväll iallafall
har jag kommit fram till.

ser fram emot morgondagen
då vi ska fira maya lite
och då hon har bjudit oss
på mat hemma hos henne. :))
sen blir det bilmacup hela helgen.
och det är kul, typ jättekul!

puss på de goda.
inte onda och falska.
goda, fina och ärliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0