ännu en dag med bilma

uffa.
vaknade idag av att jag
hade samma illamående som jag
hade när jag gick och la mig inatt..

gick ner och tog samarin
och gick och la mig igen.
efter en timme vaknade
jag och skiten var typ borta.
skööönt.

fixade mig och drog ner till
lina.
checkade in hennes omgjorda
rum som blev otroligt fint! :))

sen drog vi på bilma
och kikade hur många
matcher som helst.
drog till atalanta och käkade
med sofie och stina.
det var gott!

sen kollade vi på fler matcher
och vid elva åkte vi hemåt.
men då blev jag pigg och följde
med pojkarna till fiala och
spelade lite spel.
fast jag åt makaroner och
köttbullar med ketchup. ( kan inte stava till det? )

men nu när jag hemma och
är rätt trött..
därför ska jag sova
och kolla på semifinalmatcher
imorgon.
sista dagen på 2010:s bilmacup.
wooow vad dagarna går fort!

§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0