AJAJAJ

gud i skruven
vad jag har ont i maaagen.
började dagen med trafikantutbildning
på borgarskolan.
kommer nog lära mig en hel del nya saker
känner jag redan nu!
men då kanske jag går in lite mer för
körkortet också, än vad jag gör nu liksom.
haha.
sen hade vi lunch och owe i 2 h 30 min.
blev klar med mina frågor iallafall.
ganska nöjd.
ska skriva rent lite i helgen,
så man ser vad det står. haha.
sen skulle vi haft harrie, men hade så ont i magen
så fick instuderingsfrågor och gick till station med
amanda. när vi vääääl kommer dit så är två tåget
försenat till 15.50. wwwwhhhhat liksom?
satt oss inne på stationen och köpte mycket gott. haha
det var det fan värt då. gud va sur jag var.
sen kom tåget iallfall.
kom hem till byn ockelbo.
pappa hämtade upp på stationen.
sen körde nån jävla idiot på oss så hela
backspegeln vek ihop sig.
och fyfasiken vad pappa blev galen.
men sen blev han glad igen när han såg
att inget gick sönder.
han vinklade bara tillbaka backspegeln
och sen fortsatte vi åka. haha.
men det var lite läskigt.
dunkade liksom till. ba POFF.

nu ska jag försöka reda ut hur
min kväll blir...
eftersom tågen är cp och jag SKA
in till staden och kolla på bion
SNABBA CASH med 5 stycken flickor,
så jag mena, damp.

nu är det mat, färga håret, dusch.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0