2010 - ett nytt år igen

min nyårsafton började med att
amanda kom vid två tiden.
grejjade och donade lite
och sen åkte vi ner till malin.
där badade vi jacuzzi och hade mys.
gjorde ordning oss och fixade mat.
helt underbart vad malin kan göra
god mat! ett stort plus gumman! :)

efter maten blev det lite mer fix och
sen skjutsade vi malin och maya till
gäveränge och amanda och jag åkte
hem till mig och lämnade saker och
sen fortsatte vi upp till mobygården.

där var det rätt mycket folk.
mest såna man inte gillar. konstigt.
och utomjordingar. (folk utanför ockelbo)
blev där kanske en timme eller så och
sen drog vi upp till åmot till tolvslaget
och firade där mer pojkarna.
blev bastu, kasta oss i snön (eller jag kastade i amanda)
och lite dans. haha.
kul var det iallafall.
somnade runt fem, tror jag.
och vaknade i morse vid tio.
bra, fem timmar fick jag sova (y)

lilltomas hämtade oss,
men då hade amanda och jag
börjat gått 2 km.
men det gick bra.
kom hem,
tog ett stort glas med kallt och gott vatten
och sen somnade jag på soffan.
vaknade upp av att pappa satt och kollade på
barnen i bullerbyn. haha. så sött :)

har fått i mig mat och så.
blir nog att sova någon timme till nu.
men sofie ringer väl och väcker mig
snart så lika bra att hålla sig vaken till dess.
trökmaja ;)

så nu är det 2010 iallafall.
01-01-2010. rätt nice.
hoppas verkligen att det här
blir ett underbart år och att
inget skit händer.
orkar inte med sånt.
2010 ska bli en kanon år med
min familj, släkt och mina underbara vänner!











god fortsättning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0