värmande vän

detta kan man inte bli mer än glad över:

emelie - älskling, gud vad jag älskar att se dig glad.
du verkar så otroligt lycklig och uppåt.
och gud vad jag älskar att se dig så! :)
jag - när då? :D

emelie - vadå när då? :)
jag tycker bara du verkar så hela tiden nu för tiden, jag vet inte vrf.
men du skriver så mycket gladare än tidigare,
du upplevs som så mycket lyckligare och mer uppåt nu
än för nån månad sen och jag tkr de är underbart :)  
du är värd att må bättre än BÄST.


det går verkligen rakt in i hjärtat.
jag har själv inte märkt att jag är så glad
men ibland, som idag så känns det att jag
har ett större smile än annars!
vissa dagar mår jag bara hur bra som helst,
och vissa inte.

i lördags, när jag träffade emelie
- då mådde jag hur bra som helst.
hade inte träffat henne på över en månad
iallafall och det kändes som att bli vänner på nytt.
den energin och all skratt.
det gör mig lycklig ♥

du är ljuset i mitt liv hjärtat.
du är hon jag älskar, hon jag bryr mig om så innerligt.
dina tårar är mina tårar, din lycka är min lycka.
/emelie


jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0