vadå sova?

jag är lite wierd.
lite bara.


dagen började med
p-håkan.
alltid lika söt.
först kollar han på allihopa
i typ tjugo sekunder med
världens flin och sen säger han:
jaaaaa, neeeeee men ska viiiii
ta och sluta lite tiiidigare då tycker ni? :DDD

haha så jävla seg!

sen lektion på lektion.
avslutade skoldagen med
körkortsteori.
rullade på. höhö.

sen på bussen ner så var det
någon som hade spytt så
lukten av spya tröck sig in i
min näsa. blev så jävla illamående
och magen bara drog ihop.
fyfan vad illa det lukta alltså...
efter det så mådde jag skit
ett bra tag.
fick i mig mat när jag kom hem
och sen tänkte jag bara ta och vila
lite.

men vaknade för en halvtimme
sen och då hade jag sovit på soffan
i sju timmar.
hej o hå vad skönt.
det konstiga är bara att jag är trött
än.
men så kan det ju bli.

så nu är det dags att sova igen och
ta tag i sista skoldagen imorn innan
det blir en fet sköning (skåning) helg.
imorgonkväll kommer jag att sitta med
ett glas vin med anna och troligen färga hennes hår.
det gillas.
sen blir det jääääää t t e roligt på lördag får jag hoppas.

men godnatt alla tutor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0