vackra du

har inte hunnit att skriva så mycket
så får göra en kort sammanfattning
av mina dagar.
igår (torsdag) började jag min
dag i skolan.
sen fortsatte jag vidare till bomhus
och var med jesper och jonas.
gick och köpte semlor och
sen kom paulina och dennis
och hälsade på ett tag.
fick lite filmer av jesper
också som vi la in på min hårddisk.

imorse vaknade jag vid sju.
vilken sovmorgon kan jag då tycka,
som brukar gå upp runt halv sex.
hm...
åkte till borgis.
hade körkortsteori som är hur
roligt som helst.
intressant. mmh.
två lektioner till och sen tog jag
tåget hem vid fyra.

kom hem.
gjorde tacos.
åt tacos.
fixade lite på rummet.
lina kom och hälsade på
och vi tog lite bilder.
var så längesen jag höll i
min systemkamera så det
var dags för det ikväll kände jag.
inte för att det blev primaballerina bilder,
men dom duger gott och väl
när världens sötaste person finns på dom :)

nu ska jag iallafall sova och hoppas på att
det blir ljusnancup i bollnäs imorgon!
annars vettefan.
låt se.

här kommer några bilder från idag:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0