TOPPEN

..har det varit idag!
otroligt bra väder egentligen.
när det knappt snöade och
solen kom fram några gånger.
kanske lite mycket folk i backarna,
men vad gör det då.
vi prejjade ju ner dom. haha närå!

jag vet inte vad jag ska säga
om denna dag med dessa
underbara flickor,
men en sak vet jag
och det är att jag vill göra om det,
så fort som möjligt!
jag älskar slalom :))))

jag ramlade trotsallt bara tre gånger idag!
otroligt. klumpigt kanske ?
haha
en gång när jag stod stilla (braaaa utav mig?)
en gång tappade jag balansen lite grann
och skulle vända mig bakåt och kolla om
amanda skrattade åt mig
och då tappade jag ju kontrollen helt och föll på dirren!
tredje gången var min en pjäxa lös så jag fick fasiken
inte skidan med mig och föll då också.

men det är sånt som händer!
men jag har iallafall haft en underbar dag
och nu lider jag av träningsvärk i hela kroppen.
men den mår så bra så.
lite kaffe och andra avenyn gör det toppen!

bilder från idag finns på fejjan.
orkar inte lägga ut fler just för tillfället...
tyvärr.

men hänka till KB nåndag på lovet då?  :)))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0